Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Τα του Σεπτέμβρη





Ο Σεπτέμβρης σε επτά μέρες τελειώνει και στις 11 πέσαν οι δίδυμοι πύργοι και αυτό. Σε πολλά σχολεία οι καταλήψεις ξεκίνησαν, με τους μαθητές να ψηφίζουν με δημοκρατικό τρόπο. Δηλαδή υπάρχει η επιτροπή από τους ηγέτες της επανάστασης, σα τους μπολσεβίκους ένα πράμα, πηγαίνει ο μαθητής, τον ρωτάνε ναι ή όχι στη κατάληψη, απαντάει ναι, γράφουνε ναι, απαντάει όχι, γράφουνε ναι. Φυσικά η ψήφος είναι ανώνυμη, όχι κρυφή, ανώνυμη και αυτό επειδή κανένας δε διπλο-τριπλο-ψηφίζει, γιατί όλα τα μαθητούδια είναι καλά παιδιά και θα αλλάξουνε την Ελλάδα προς το καλύτερο και όλοι θα έχουμε να φάμε και θα έχουμε και παιδεία και υγεία και ελεύθερη σκέψη και άλλες αρχιδιές. Πολλές φορές στις επιτροπές των μπολσ... επαναστατών, υπάρχει και ένας μαθητής από άλλο σχολείο ( ΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ) και κάνει νοήματα από το βήμα που σε λόγια μεταφράζονται: "Όποιος πει όχι, θα τον γαμήσω". ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΓΚΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ: " ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ΔΥΟ ΜΑΝΤΡΕΣ ΑΡΧΙΔΙΑΑΑΑ" γιατί οι καλοί μαθητές είναι λίγο χέστηδες και φοβούνται τη τρομοκρατία που ασκούν οι μπολσεβίκοι, ψέματα, οι επαναστάτες παύλα καταληψίες.
Πραγματικά μου θυμίζει Σοβιετική Ένωση αυτό το πράμα.

Αλλά τέλος πάντων, η κατάληψη υπερψιφίζεται με 450 ναι από το εκλογικό σώμα των 400 μαθητών. Οι καθηγητές είναι τελείως στα-αρχίδια-τους, αφού πληρώνονται και κάθονται και οι διευθυντές είτε είναι και αυτοί στα-αρχίδια-τους, είτε είναι διευθυντές με αρχίδια και σκαρφαλώνουν από τα κάγκελα και ανοίγουν τις πόρτες ή καλούν τον εισαγγελέα και η κατάληψη ξαφνικά γίνεται πολύ ενδιαφέρουσα.

Σε όσα σχολεία δεν έχουν ακόμα καταληφθεί, ξεροσταλιάζουν απ' έξω αδέσποτα από ΜΑΣ και ΕΑΚ ως επί το πλείστον και κάνουν προπαγάνδα στα παιδιά και λένε: " Ουγκ ναι εμείς στηρίζουμε τη μαθητιώσα νεολαία ουγκ να κατεβαίνετε σε πορείες ουγκ να κάνετε καταλήψεις...". Βέβαια τα περισσότερα παιδάκια είναι στα παπάρια τους γιατί είναι μικρά ακόμα και δε δουλεύουν, άρα στα παπάρια τους, και η μειοψηφία που πάει να ξυπνήσει, η μειοψηφία που θα ΑΛΛΑΞΕΙ τη χώρα,  καπελώνεται από τους ΚΝΙΤΕΣ που έρχονται σα τους μάρτυρες του Ιεχωβά και με ωραία λόγια προσπαθούν να τη προσυλητίσουν.Εκεί δηλαδή που βρίσκεις χρυσά φλουριά μέσα στα σκατά, οι ΚΝΙΤΕΣ τα μετατρέπουν σε καβαλίνες. Γαμάτη μεταφορά.

"Ο Κομμουνισμός είναι το σύστημα του μέλλοντος, σίγουρα θα περάσουμε στο Κομμουνισμό (με κεφαλαίο γιατί το τονίζουνε), το είπε άλλωστε και ο Μαρξ και να κάνετε καταλήψεις και να 'ρθείτε στη ΚΝΕ να γραφτείτε και να μας δώσετε τα κινητά σας να πάμε για καφέ και να μιλήσουμε περισσότερο για το κόμμα και ουγκ."

Και έρχονται κάτι μουνίτσες και ζητάνε τα τηλέφωνα από τα αγοράκια του λυκείου τα οποία ως μαλακοκάβληκα παρθένα αγοράκια θα τα δώσουν μπας και πηδήξουν ενώ πρέπει να απαντήσουν: "ΌΧΙ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΦΑΚΕΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΩΝΕΤΕ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗ ΚΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΜΑΡΞ ΛΕΝΙΝ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΠΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΠΗΔΗΞΩ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΧΩ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΑ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ.

Και λένε επίσης: "Έλα στη ΚΝΕ, και ας μην συμφωνείς με όλα"
Ναι ξέρω. Θα ΄ρθω και πιπίλιζε πιπίλιζε θα με κάνετε σα τα μούτρα σας. ΔΕ ΘΕΛΩ ΜΙΚΡΟΙ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΚΟΙ. Ο Ιωσήφης (όχι ο στάλιν ο Γκέμπελς) έλεγε (σε μετάφραση δική μου).

Επαναλαμβάνετε ένα σλόγκαν και αυτοί που θα τσιμπήσουν θα αναλάβουν να πείσουν τους άλλους που δε τσίμπησαν.

ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ ΣΕ ΝΕΟΛΑΙΑ. ΜΗΝ. ΜΗΝ. ΜΗΝ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙΤΕ ΚΛΕΨΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΑ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ. ΔΕ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗΣ. ΔΕ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΡΒΕΝΑΓΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙ.

Είναι λυπητερό να βλέπεις τόσα παιδιά πιστά σε δόγματα. ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΑΓΕΙ ΤΟΝ ΥΛΙΣΜΟ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. Όχι καμπούρω. Ο Μαρξ δεν ήταν θεούλης. Ήταν ένας άνθρωπος. Και δεν υπάρχουν άνθρωποι που δε κάνουν λάθη. Διώξου.

Άντε να βλέπεις θείες να έχουν παγιωμένες απόψεις. Αλλά τα νέα τα παιδιά τα οποία ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟΥΤΟ ΤΟΠΟ πρέπει να είναι ΔΙΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.

Τα πάντα ρει έλεγε ο Ηράκλειτος. Οι ιδεολογίες πεθάνανε. Οι ιδεολογίες πάνε. Για να βρεθείς στην ουτοπία πρέπει να μπασταρδέψεις διάφορες ιδεολογίες και να είσαι έτοιμος οποιαδήποτε στιγμή να αλλάξεις τη κύρια γραμμή με μια άλλη που σε στέλνει γρηγορότερα στην ουτοπία. Οι απόψεις αυτές που έχετε σαν Ευαγγέλιο γραφτήκαν 2 αιώνες πριν και προφανώς πολλά αλλάξανε από τότε. ΜΑΛΑΚΕΣ.

Επίσης σήμερα είχαν πορεία οι παπαροτέτοιοι οι ποδηλάτες και άμα είχα νταλίκα θα τους πατούσα όλους.












19 σχόλια:

  1. Γαμώ την ιστορία μου τίποτα δεν έχει αλλάξει. Και εγώ που νόμιζα πως η γενιά μου ήταν ζώα και έτρωγαν κουτόχορτο προφανώς κάνω λάθος. Και έχω ακούσει πως η νέα γενιά (παρόλο που τον παίρνουν και τον δίνουν σαν πορνοστάρ)είναι ατσίδες. Σκατά. Δεν πειράζει όμως. Θα έρθει η μέρα που θα ξυπνήσουμε όλοι γιατί θα είμαστε αναγκασμένοι να κάνουμε το σκατό του παππού παξιμάδι και να το τρώμε σαν τουλούμπα.
    Ασβέ κάνε κάτι και μην ψωφήσεις πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γινόμαστε ολοένα και ηλιθιότεροι. Ισχύει. Ασβός φορ Πρεζιντεντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ένα γυμνάσιο διαλύθηκε η κατάληψη γιατί τα ζώα βουτήξαν τους υπολογιστές. ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΜΟΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΨΥΧΩΤΙΚΟΥΣ ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΓΑΜΙΔΙΑ ΣΤΟ ΞΥΛΟ απλά μπήκαν μέσα και είπαν να συνεχίσουν το μάθημα. Σε κάθε κατάληψη βουτάνε λάπτοπ (όποιος φέρνει είναι μαλάκας) υπολογιστές πληκτρολόγια (ΠΟΙΟΣ ΚΩΛΟΓΥΦΤΟΣ ΚΛΕΒΕΙ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ; ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 2 ΕΥΡΩ ΚΑΝΟΥΝ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΚΑΤΕΝΙΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ) κατουράνε στις αίθουσες πετάνε τα τσιγαριλίκια στις αίθουσες και καίνε θρανία.

    Βλέπεις Περίνιο ότι τίποτα δεν αλλάζει. Τα πρόσωπα βασικά αλλάζουν, αλλά μονάχα αυτά. Η νέα γενιά ούτε γαμεί όπως ακούς ούτε ατσίδες είναι. Συμπέρασμα; Ο Χίτλερ έκανε σωστά πράγματα (μικροκύματα) σε λάθος ανθρώπους (Εβραίους). Και έννοια σου και δε θα ξυπνήσουμε. Θα βρεθεί άλλη "νταντά" να μας νανουρήσει για άλλα τόσα χρόνια. Και δεν θα ψωφήσω πάλι στο εγγυώμαι.

    Κάνθαρε με τιμάς, αλλά και τον πιο καλό πρέζιντεντ να έχεις, αν ο λαός είναι για το ΜΠΟΥΤΣΟ καβάλα, δεν υπάρχει αύριο, δεν υπάρχει σωτηρία και τα σχετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα να δεις. Οι ακραίοι καιροί απαιτούν ακραία μέτρα. Μένει να αποσαφηνίσουμε αν οι καιροί χαρακτηρίζονται ως ακραίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι καιροί όταν θα γίνουν ακραίοι θα υπάρχουν δύο μονοπάτια. Ένας γεμάτος σκατά λάσπες και λακούβες ανήφορος που θα βγάζει σε απάνεμο λιμάνι και ένας κατήφορος που θα βγάζει στα τάρταρα, στον πιο γεμάτο σκατά λάκο. Ανάλογα με το πόσο "βαστάνε" τα πόδια μας θα περπατήσουμε περήφανοι τον ανήφορο ή θα κατεβούμε γονατιστοί το κατήφορο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Για να βρεθείς στην ουτοπία πρέπει να μπασταρδέψεις διάφορες ιδεολογίες"

    Συμφωνώ απολύτως και επαυξάνω. Η πιο "σωστή ιδεολογία" είναι η ανάμικτη, η μπασταρδεμένη.

    Συμφωνώ ως επί το πλείστον και στο υπόλοιπο ποστ.

    ΑΛΛΑ

    "ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΜΑΡΞ ΛΕΝΙΝ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΠΑΡΟΥΣ"

    WTF ρε Ασβέ? Γιατί τόσο κόμπλεξ ρε φίλε? Είτε σ'αρέσει είτε όχι, είτε συμφωνείς είτε όχι, ήταν μεγάλοι φιλόσοφοι/ιδεολόγοι. Δεν το λέω λόγω κομμουνισμού κτλπ, χέστηκα, ούτε πατέρας μου είναι κανένας από αυτούς ούτε αδέρφια. Αλλά για κάτσε, μην τα ισοπεδώνουμε και όλα.

    Μην ξεχνάμε όμως: οι Έλληνες σήμερα έχουν σε ποσοστό 96-98 τοις εκατό φυλετική ομοιομορφία. Κατά τ'άλλα... "Άντε να βλέπεις θείες να έχουν παγιωμένες απόψεις. Αλλά τα νέα τα παιδιά τα οποία ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟΥΤΟ ΤΟΠΟ πρέπει να είναι ΔΙΑΛΛΑΚΤΙΚΑ."

    ...Άσε μας ρε "διαλλακτικέ" Ασβέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω συμπλέγματα. Επειδή αυτοί ήταν πιο όμορφοι από μένα λίγο. Και άντε 'ντάξ' να δεχτώ το Μαρξ σα φιλόσοφο. Αλλά να δεχτώ και τον Στάλιν με τους 60 εκατομαμμύρια νεκρούς και τον άλλονα τον σκατιάρη το Λένιν που είχε τη καταπληκτική ιδέα των γκουλάγκς ως φιλοσόφους πάει, αν όχι πολύ, κάμποσο. Και στο κάτω κάτω κι ο Πλάτωνας μιλούσε περί κοινοκτημοσύνης και είχε πει και το άλλο γαμάτο να έχουμε κοινές και τις γυναίκες. Εγώ ψηφίζω Πλάτωνα γιατί ήταν αλάνι.

    Και πως θα γίνει μια εποικοδομητική συζήτηση αν δε "γκρεμίσουμε" τα θεμέλια, αν δεν ισοπεδώσουμε. Τουλάχιστον στα δικά σου τα ποστς βλέπω να τρίζουν συθέμελα οι αρχές και οι βάσεις και να χρειάζεται να μπει στο τριπάκι ο άλλος να σκεφτεί λίγο τις απόψεις του και να τις βασίσει σε αποδεκτά από όλους αξιώματα.

    Τώρα ξέρω' γω τι άκυρο είναι αυτό με τη φυλετική ομοιομορφία; Σε μυρίστηκα από το ποστ του Τόμας ότι ξύνεσαι για ντιμπέιτ αλλά εγώ ό, τι σου είπα το βάσισα σε επιχειρήματα νομίζω και δε σου είπα "γιατί έτσι είναι". Είναι τελείως άκυρο με αυτά που θίγω και αν διάβασες κάτι παραπάνω και θες να με ταπώσεις, η απάντηση μου ήταν στο βλογ σου τη τελευταία φορά που τσέκαρα. Απάντα μου εκεί.

    ...Άσε μας ρε "διαλλακτικέ" Ασβέ...

    Α και κάτι άσχετο που θυμήθηκα, έτσι τελείως συνειρμικά, δε ξέρω γιατί. Μία λατινική ρήση που λέει "Argumentum ad hominem".

    Τι να σημαίνει, τι να σημαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΚ, γάμα το Στάλιν. Το να βγάζεις όμως πάπαρους και "δήθεν" ανθρώπους σαν τον Μαρξ - και ας μην συμφωνείς επαναλαμβάνω, μαγκιά σου είναι άλλωστε - προσωπικά μου δείχνει ότι βγάζεις εμπάθεια. Ή μήπως θα ΄βγαζες πάπαρο το Νίτσε, το Φρόιντ, το Μοντεσκιέ, το Σωκράτη? Δεν νομίζω. Όχι με την ίδια ευκολία τουλάχιστον.

    Και πες "οκ, γάμησέ τους όλους, όλες τις ιδεολογίες, τις φιλοσοφίες, τις κουραδολογίες. Όλοι είναι για τα μπάζα. Ας τα πιάσουμε όλα από την αρχή". Και γω μαζί σου, πραγματικά. Από τη μία όμως λες κάτι τέτοιο και από την άλλη επιμένεις σε πεπερασμένα πράγματα όπως αυτό με το dna - ναι, έχω κολλήσει σ'αυτό.

    Με λίγα λόγια, από τη μία τα ακυρώνεις όλα και από την άλλη επιμένεις σε απόψεις τουλάχιστον... μεσαιωνικές. Για να το πω και αλλιώς, από μπροστά είσαι παρθένα και από πίσω μπαίνουν τρένα ρε αδερφέ!

    ΥΓ: Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να αποδείξω ότι αυτό που λες περί dna είναι μπούρδες. Βασίζομαι όμως στο μέγιστο αγαθό ονόματι "ο-ρ-θ-ο-λ-ο-γ-ι-σ-μ-ό-ς". Τέσπα, ας μην το αναλύσουμε άλλο αυτό το θέμα. Πλέον η λέξη "dna" μου φέρνει αναγούλα. Πάλι καλά που δεν δίνω βιολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα να δεις εγώ το Μεσαίωνα δεν τον έζησα. Δε ξέρω για σένα αλλά τότε δε παίζει να είχαν ιδέα για το Ντι Εν Ει γιατί γιατί, κάτσε να δεις, α ναι , ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ. Το ντι εν ει είναι τα επόμενα βήματα του ανθρώπου για να δει που ανήκει στο σύμπαν. Αν τώρα δεν ηχεί ωραία στα αυτάκια σου περαστικά σου. Και η επιστιμονική κοινότητα βασίζεται ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ. Καλώς ή κακώς, ο κόσμος δεν είναι ένα ροζ συννεφάκι, να είμαστε όλοι έξυπνοι, όμορφοι και προικισμένοι, αλλά ναι, μπορεί κάποιες φυλές να έχουν τάση για ανώτερο ή για κατώτερο IQ, να είναι πιο ευέξαπτες από άλλες και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΚΟΥΝ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ. Μπορεί με τη παιδεία να μετατρέψεις τα χαρακτηριστικά αυτά σε κάτι θετικό, αλλά δεν τα ξεφορτώνεσαι ποτέ, όπως δε ξεφορτώνεσαι και την ασυναίσθητη αναπνοή.

    Το Σωκράτη δε θα τον έβγαζα πάπαρο, ούτε το Μοντεσκιέ, τον Φρόιντ θα τον έβγαζα και ο Νίτσε είναι αμφιλεγόμενο θέμα.

    Αλλά μιας και το θίξαμε να μου πεις γιατί οι απόψεις μου είναι μεσαιωνικές. Γιατί εδώ βλέπω ad hominem χωρίς επιχειρήματα και τα συναφή. Αλλά και "μεσαιωνικές" να είναι; Σημαίνει ότι είναι λάθος ή απλά μπορούμε να ταμπελώνουμε κάποιον ως "μεσαιωνικό", "αιρετικό", "αντεπαναστάτη", "φασίστα", "αναρχικό" ώστε να αποφεύγουμε το διάλογο; Δηλαδή πρέπει να μπούμε όλοι στο μαντρί των "προοδευτικών που αποτάζουν τα μεσαιωνικά κατάλοιπα της κοινωνίας"; Ε; Ε;

    ΥΓ Η χρήση της ταμπέλας εκτινάχθηκε στη χούντα με το "ο τάδε είναι κομμουνιστής". Γιου γκετ δε ποιντ αι σαποουζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για το μάθημα Βιολογίας, όμως όπως σου 'πα δεν τη δίνω - είμαι Τεχνολογικός.

    Οι αντιρρήσεις μου στο θέμα με το dna είναι περί ΦΥΛΕΤΙΚΗΣ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑΣ, σ'όλα τ'άλλα που γράφεις συμφωνώ, αν και είναι εκτός θέματος. Αρνούμαι να το πιστέψω. Μου φαίνεται ανόητο, Λιακοπουλικό. ΑΥΤΗΝ την άποψη θεωρώ μεσαιωνική. Το να πιστεύεις ότι έχεις το dna του Αλέκου του Μέγα.

    Σου 'χω πει τόσα επειχειρήματα περί αυτού και 'συ μου λες απαντήσεις του τύπου "ξέρεις, όσοι τούρκοι πχ πηδούσαν ελληνίδες ήταν εξισλαμισμένοι έλληνες". Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω, δεν μπορώ να μπω μέσα στο μυαλό σου και να σου ξεκολλήσω αυτήν την άποψη, λυπάμαι. Τ'ομολογώ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΟΥ. Βασίζομαι στη λογική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντε να μην δεχτεις το επιχειρημα "ξέρεις, όσοι τούρκοι πχ πηδούσαν ελληνίδες ήταν εξισλαμισμένοι έλληνες". Που αν καθόσουν να διαβάσεις και λίγο ιστορία θα έβλεπες ότι οι τούρκοι ήταν ολιγοάριθμοι και εφαρμόζοντας τη τακτική "θα σου αλλάξω τη πίστη" πληθύναν σα τα κουνέλια. Έστω. Το ίδιο ισχύει και για την έρευνα του Τριανταφυλλίδη, που δίνει ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ σχετικά με τη φυλετική ομοιομορφία των Ελλήνων;

    Όταν αμφισβητούμε επιστήμονες και έρευνες, και συνεχίζουμε να είμαστε αδιάλλακτοι ως προς την άποψη που καταρρίπτεται από την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΑΛΛΙΩΣ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ, τότε δε λεγόμαστε ορθολογιστές αλλά ΔΟΓΜΑΤΙΣΤΕΣ. Εμ άι ρουόνγκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συνεχίζω να μην μπορώ να πιστέψω κάτι τέτοιο. Αλλά και 0,00000000001% να ισχύει - τόσο του δίνω εγώ - πρώτον: στ'αρχίδια μου, δεύτερον: στα παπάρια μου. Η εθνική περιχαράκωση θα μ'απομακρύνει απ'αυτό που θεωρώ εγώ ουτοπία.

    Πάντως... "Τέσπα, ας μην το αναλύσουμε άλλο αυτό το θέμα. Πλέον η λέξη "dna" μου φέρνει αναγούλα. Πάλι καλά που δεν δίνω βιολογία". Το 'ξερα πως θα καταλήγαμε ΠΑΛΙ στο θέμα της φυλετικής ομοιομορφίας, και προσπάθησα να το κόψω πριν αρχίσει. Το μάντεψα. Πράγμα διόλου απίθανο άλλωστε, αφού μοιράζομαι τα γονίδια του Κάλχα, της Πυθίας και της Λίτσας Πατέρα. ΕΙΔΙΚΑ της Λίτσας Πατέρα.

    ΥΓ: Πάντα θα 'μαι 2 κόμμεντ μπροστά από 'σένα. Χαρ Χαρ.

    Keep smelling ασβέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξέρω 'γω "οι Έλληνες σήμερα έχουν σε ποσοστό 96-98 τοις εκατό φυλετική ομοιομορφία". Που να φανταστεί κανείς ότι θα καταλήγαμε να μιλάμε για τη φυλετική ομοιομορφία... Που να το καταλάβει... Αλλά προφανώς ο "μεσαίωνας" είναι πολύ ύπουλος, κι αν οι απόψεις αλλάζουν, ο ίδιος παραμένει. Και προφανώς καμουφλάρεται καλύτερα στην "πρόοδο". Απλώς τώρα γελάω γιατί ενώ ξόδεψες τόση φαιά ουσία για να απαντήσεις "ορθολογιστικά", στο τέλος κατέφυγες στο "στα αρχίδια μου, άποψή μου και σε όποιον αρέσει". Φυσικά και μπορούσες να το πεις στην αρχή, αποτρέποντάς με να απαντήσω, να μηδενίσεις κάθε ουσιαστικό επιχείρημά μου, αλλά από τη στιγμή που εμπλέκεσαι σε διάλογο ή βγαίνεις νικητής ή παραδέχεσαι το λάθος σου, ειδάλλως γίνεσαι γελοίος.

    ΥΓ: Κάνε κόπι- παστ το κομμεντ που ετοίμασες από χθες.

    I will be smelling and "disturbing".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άλλο απλά να αναφέρεις κάτι και άλλο να (ξανα)κάθεσαι και να το (ξανα)αναλύεις. Ξύπνιο θηλαστικό είσαι, τη διαφορά την καταλαβαίνεις.

    Δεύτερον, απ'ό,τι φαίνεται διαβάζουμε ό,τι μας συμφέρει: "Αλλά και 0,00000000001% να ισχύει - τόσο του δίνω εγώ - πρώτον: στ'αρχίδια μου, δεύτερον: στα παπάρια μου (Ε-Π-Ε-Ι-Δ-Η) Η εθνική περιχαράκωση θα μ'απομακρύνει απ'αυτό που θεωρώ εγώ ουτοπία. Εκεί μέσα κρύβεται ένα "επειδή", ένα επιχείρημα στο "γιατί είναι στ'αρχίδια μου - ΑΝ (που δεν, μην κλαις σε παρακαλώ, δεν αποφάσισα εγώ ότι ο Μ. Αλέκος δεν ήταν προπροπροπάππους σου) ισχύει κάτι τέτοιο - και το οποίο σηκώνει μπόλικη συζήτηση/ανάλυση.

    "...αλλά από τη στιγμή που εμπλέκεσαι σε διάλογο ή βγαίνεις νικητής ή παραδέχεσαι το λάθος σου, ειδάλλως γίνεσαι γελοίος". Δεν ήξερα ότι ο διάλογος είναι μονομαχία. Δεν ξέρω βέβαια, εσύ μπορεί να ηδονίζεσαι όταν (νομίζεις ότι) ταπώνεις κάποιον. Όλα κι ολα, και 'γω το πάθαινα. Στην ηλικία των 10 βέβαια, αλλά το πάθαινα. Ούτε υπάρχει λάθος να παραδεχτώ. Και αν με ξαναπείς γελοίο, ένα έχω να σου πω: Είσαι και φαίνεσαι. Και όποιος το λέει είναι. Και δεν σε καλώ στο πάρτυ μου.

    ΥΓ: Μη γελάς και πολύ και σου φύγει καμιά κλανιά. Είσαι και ασβός εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Μην ξεχνάμε όμως: οι Έλληνες σήμερα έχουν σε ποσοστό 96-98 τοις εκατό φυλετική ομοιομορφία. Κατά τ'άλλα... "Άντε να βλέπεις θείες να έχουν παγιωμένες απόψεις. Αλλά τα νέα τα παιδιά τα οποία ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟΥΤΟ ΤΟΠΟ πρέπει να είναι ΔΙΑΛΛΑΚΤΙΚΑ."

    ...Άσε μας ρε "διαλλακτικέ" Ασβέ... "

    Ναι, ας πούμε εδώ δε ξύνομαι για ξανά(ξανά)ανάλυση του θέματος. Απλώς αναφέρω κάτι άσχετο με το θέμα γιατί έτσι. Γιατί με κάναν λοβοτομή και έχω ένα θεματάκι στη συγκέντρωση. Ή απλώς γουστάρω να ξεκινήσω φλέιμ. Ή όχι.

    "Αλλά και 0,00000000001% να ισχύει"

    Ξέρω 'γω δεν είναι αδερφός μου, άσχετα αν αυτό δείχνουν οι εξετάσεις, γιατί ο μπαμπάς μάς είχε πει ότι δεν έχει πάει ποτέ στην Αφρική, άσχετα που απο ένα ταξίδι στα Τρίκαλα ήρθε πίσω με Aids. Αλλά άντε να του δώσουμε και μία απόδοση 10^-11 για να μη μας λέν και κολλημένους.

    "εσύ μπορεί να ηδονίζεσαι όταν (νομίζεις ότι) ταπώνεις κάποιον"

    Μπα μόνο γελάω για το λόγο που σου είπα πιο πάνω.

    "Ούτε υπάρχει λάθος να παραδεχτώ"

    Γιατί, ένας ο πάπας κι ένας εγώ. Δε πάν να λένε οι επιστήμονες ότι θέλουν, εγώ γουστάρω το νερό να παγώνει στους -1 Κελσίου γιατί έτσι. Γιατί οι απόψεις μου είναι σωστές ό,τι και να λένε και φτου και το πατάω.

    Ναι οκει.

    Μη με καλείς στο πάρτυ σου. Θα έρθω ακάλεστος.

    ΥΓ: Ούτως ή άλλως με αποφεύγουν γιατί βρομάω. Που να δεις όταν ανοίγω το στόμα μου και μιλάω, πόσο "ενοχλούνται" οι γύρω μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1) Καθόλου άσχετο. Με αυτό το παράδειγμα σου δείχνω ότι έχεις παγιωμένες απόψεις.

    2) Ο πατέρας σου ξέρεις πάνω κάτω που έβαζε το πράμα του. Ο προπροπροπροπροπροπαππούς σου όχι.

    3) Τρόπος πειθούς: επίκληση στην αυθεντία. Επειδή μου πες ότι "το λένε επιστήμονες" (μεγάλος επιστήμονας ο Άδωνις) δεν σημαίνει ότι μ'έβγαλες λάθος. Αλλά και πάλι, σωστές και λάθος απόψεις δεν υπάρχουν, για τον καθένα οι απόψεις του είναι οι σωστές.

    ΥΓ: "Που να δεις όταν ανοίγω το στόμα μου και μιλάω, πόσο "ενοχλούνται" οι γύρω μου". Φιλική συμβουλή: Πλένε πιο συχνά τα δόντια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1) Ταιριάζουμε.. Πρέπει να το κατάλαβες έτσι; Πρέπει να κάνουμε παρέα, έτσι;

    2) Γιατί ο πατέρας σου σ' τα λέει όλα ας πούμε. Ποια μπήδηξε, πότε φύσηξε τη μύτη του, που είχε πάει, και άλλα τέτοια.

    3) Ο Άδωνις δεν ασχολείται με τη θερμοκρασία του νερού. Νομίζω. Αλλά εδώ πέρα πραγματικά αναρωτιέμαι. Έχεις κάποιο θεματάκι, έτσι; Με τη μνήμη, τον εγκέφαλο γενικότερα. Ο επιστήμονας που έκανε την έρευνα είναι ο Τριανταφυλλίδης, καθηγητής του ΑΠΘ. Σου το ξανάπα. Η επίκληση στην αυθεντία καμάρι μου είναι όταν λέω ότι ο τάδε το είπε άρα ισχύει. Εδώ μιλάμε για ΕΡΕΥΝΑ, για στοιχεία. Δεν κατέχεις τα της προπαγάνδας μου φαίνεται. Και επιτέλους σταμάτα να βάζεις ταμπέλες. ΤΙΣ ΒΑΖΕΙΣ ΛΑΘΟΣ. Ποιος μίλησε ρε για Άδωνι; Χαζός είσαι; Ή βαράς στα τυφλά να δεις που ανήκω ιδεολογικά για να αρχίσεις να λες;

    Εκτός από την υποκειμενική αλήθεια, υπάρχει και η αντικειμενική αλήθεια, η καθολική. Το ότι λέω εγώ ότι η Γη είναι τετράγωνη και το πιστεύω με όλο μου το είναι, δε σημαίνει ότι ΟΝΤΩΣ Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ. Αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενά σου αν εγώ ξεκινήσω να περπατήσω όλη τη Γη, κάποια στιγμή θα πέσω από το άκρο της. Ενώ εσύ που θα περπατάς μαζί μου θα κάνεις το κύκλο και θα καταλήξεις πάλι στην αρχή. Σωστά δε κατάλαβα;

    ΥΓ: Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Μήπως έχεις και καμιά συμβουλή για να είναι πιο "ευκολοχώνευτες" και ανώδυνες οι αλήθειες, ή άμα διορθωθεί η αναπνοή θα βελτιωθούν κι αυτές, μιας και έχουν την ίδια πηγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν Ασβέ, για να τελειώσει μία και καλή το θέμα: Έκανα ένα μικρό research. Ρώτησα την ιστορικού μου και τη βιολόγο μου.

    Η ιστορικού απάντησε πως αν και βιολογικά δεν ξέρει, με τόσες επιμειξίες (ειδικά στη βόρειο Ελλάδα) είναι σχεδόν αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο.

    Η βιολόγος τώρα μου 'πε δύο πράγματα: Πρώτον, ότι αν πάει ενας Έλληνας με μία πχ Τσέχα το dna του παιδιού τους θα είναι ανάμικτο και ούτε 96 ούτε 98% ελληνικό. Δεύτερον, επειδή της τον ανέφερα, μου 'πε ότι ο Τριανταφυλλίδης είναι μεγάλος παραμυθάς.

    Κάτι έλεγες ότι όταν κάνεις διάλογο ή νικάς ή παραιτείσαι. Αν και τελικά πρέπει να 'σαι πολύ καθυστερημένος για να το πιστεύεις αυτό, έπαιξα το παιχνίδι σου. Δες ποιος νίκησε. Και καθυστερημένος και χαμένος λοιπόν.

    Δεν είχα καμία πρόθεση να σου απαντήσω σε τέτοιο ύφος. Ξέρεις πως γουστάρω πολύ να ανταλλάσω απόψεις μαζί σου. Αλλά όταν κάνεις διάλογο ΘΑ ΣΕΒΕΣΑΙ. ΣΤ'ΑΡΧΙΔΙΑ μου αν είσαι μεγαλύτερος, ΣΤ'ΑΡΧΙΔΙΑ μου αν πιστεύεις ότι είσαι ένας αρχιδαράς πρόγονος του Μ. Αλέξανδρου. Όπως σε σέβομαι εγώ, έτσι θα με σέβεσαι και 'συ. Οπότε άσε το υφάκι και τα σχόλια του τύπου "Έχεις κάποιο θεματάκι, έτσι; Με τη μνήμη, τον εγκέφαλο γενικότερα". Γκέγκε Ασβέ?

    ΥΓ: Θες κι άλλες συμβουλές? Πρώτον, μην τον παίζεις συνέχεια με το ίδιο χέρι. Θα βγάλει τρίχες η παλάμη σου. Δεύτερον, άσχημο πράγμα ένας ανήλικος να σου δίνει συμβουλές σωστής συμπεριφοράς, δεν νομίζεις?

    ...Και το θέμα θεωρείται λήξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελληνας Τσεχα ας πουμε 50 τοις εκατο ελληνικα γονιδια 50 τοις εκατο σλαβικα θα εχει το τεκνο. Ας πουμε οτι το τεκνο παντρευεται ελληνα, ελληνιδα. 75% Ελληνικα γονιδια 25% Σλαβικα το εγγονι. Παντρευται και το εγγονι με ελληνακι και παει 87,5- 12,5.

    Τωρα αντε και δε σεβομαι και ειμαι αρουγκανος και αξεστος και τα συναφη. Οταν βαζεις λογια που δεν ειπα (ο αδωνις μεγαλος επιστημονας), λες οτι αυτα που λεω ειναι μεσαιωνικα, ολα αυτα ας πουμε ειναι σεβασμος και ετσι φαση. Ταμπελα και κοιμομαστε ησυχοι τα βραδυα. Να με συγχωρνας τοτε που δε σταθηκα ανταξιος του σεβασμου που μου εδειξες και επεδειξα κακη συμπεριφορα.

    ΥΓ. Δεν ντομπαιζω με το ιδιο χερι. Τριβομαι στα παπλωματα. Δευτερον, οχι δεν εχω τετχοια κολληματα.

    Ποιες επιμοιξιες γινανε;
    Γιατι ο Τριανταφυλλιδης ειναι μεγαλος παραμυθας;
    Αν θες απαντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή