Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Προσωπικές Εμπειρίες...

Αναζητησεις για αρχη


asbos pws einai?: Μια χαρά, σε χαιρετάει.

ψοφιος ασβος ταβερνα: Οβελιστήριο το ψόφιο κουνάβι μήπως;

σαλούφα: Μας τελείωσε.

καγκουρες μαλλια: ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΑ.

καλο ταξιδι αλεξ ασβος.gr: Ε;;;

γιατι δεν εκκρινεται η σεροτονινη: Τελείωσε. Ή είσαι καταθλιπτικός.

ασβος πωσ μπορισ να τον: ;; Δείρεις;; Δε μπορείς γιατί είμαι άγριος και ξυλάς. Α, έχω και τον Άλεξ φίλο, επίσης. ΔΙΩΞΟΥ.

katsarida sto ntansing:  Τρελέεεεεέέέέέ...


Ωραία. Βαριέμαι. Τόσο πολύ θα έλεγα που κάθομαι και γράφω. Επειδή μου τελείωσε η φαιά ουσία, δε θα σκεφτώ κάποια μαλακία, παρά θα σας διηγηθώ μια ιστορία όπου είχα πρωταγωνιστικό ρόλο. ΦΥΓΑΜΕΕΕΕΕ...


Ξυπνάς σε μια δασώδη περιοχή. Σαν αυτές που βλέπουμε όταν ταξιδεύουμε με το τρένο σε κάμπους που υπάρχουν συστοιχίες δέντρων. Υπάρχουν 4 περιοχές. Ή μάλλον 5. Το περίπτερο με το πιο μουνόπανο-λαμόγιο περιπτερά, που είναι και πασοκτσής, το "γκέτο", η γειτονιά που μένω εγώ και οι υπόλοιποι φυσιολογικοί, το γκέτο των Νεο- Ναζί με αρχηγό τον Αδόλφο, οι κομμουνιστές παραπέρα με δε ξέρω ποιον, και η περιοχή του ΛΑΟΣ. Ο περιπτεράς μας έχει ταράξει στις επιθέσεις με τα σκυλιά του...




Και εγώ, ως ο πιο γκόλντεν-τανγκ-ντεβιλ, πάω για να ζητήσω εκεχυρεία. 3 ή 4 φορές. Και κάθε φορά δίνοντας στο πούστη ένα εικοσάευρο.


"Εντάξει, με την εκεχυρεία;"
"Δεν είναι εκεχυρεία, είναι κομματική σύμβαση"
"Ίσα ρε εξουσιοδοτημένη ψωνάρα της Παπαρήγα ( σοσιαλιστής είπαμε ρε)"


Και αμολάει τα σκυλιά της κολάσεως...

Εγώ τρέχω με πίσω βήματα-σαν-το-κολ-οφ-ντιουτι πυροβολώντας τους κοπρίτες με το 1911 colt...






Τα σώματα των σκύλων είναι από λουκάνικα...



Κάτι που μειώνει την ευστοχία μου. Προχωρώντας προς τα πίσω προσπερνάω τη γειτονιά μου και βρίσκομαι στο γκέτο των Ναζί, όπου αρχίζω και φωνάζω βοήθεια. Ένας ή δύο της Βέρμαχτ σπεύδουν να με βοηθήσουν και πυροβολούν τα γαμόσκυλα με καραμπίνες και σφαίρες διασποράς.




Μετά θυμάμαι ότι έχω και 'γω στο inventory μια τέτοια καραμπίνα, και αφού κάνω equip, καθαρίζω και τα δύο τελευταία σκυλιά που με κυνηγούσαν.



Αλλά η ζημιά είχε γίνει... Ο κύβος ερρίφθη...
Alea iacta est... Θα συνασπίσω τους πάντες! Τους νεοναζί, τους κομμουνιστές και το Λάος! Και θα πάμε στο περιπτερά, και θα του ξεσκίσουμε τα βάρδουλα, του γαμίδη! Θα τονε σκίσουμε τον πάτο τον παλιοπουσταρά! Ψάχνω τον Χίτλερ και τον βρίσκω μέσα σε ένα τροχόσπιτο.


"Χάιλ, μάιν φύρερ", κάνοντας και τον αντίστοιχο χαιρετισμό.
"Έχω να σου πω κάτι σημαντικό" συνεχίζω και ανεβαίνουμε σε ένα γερμανικό φορτηγό από αυτά που έχει στο κολ οφ ντιούτι δύο με τη καρότσα.





Και ξεκινάει η βόλτα μας, όπου αρχίζω να του εξηγώ τις ομοιότητες μεταξύ εθνικοσοσιαλισμού, κομμουνισμού και ιδεολογίας του ΛΑΟΣ. Κατεβαίνει κάτω από το φορτηγό σε κάποια φάση και ο οδηγός τον ξεχνάει και φεύγει... Αλλά επιστρέφει μετά από λίγο και ξανανεβαίνει. Μου φάνηκε πολύ διαλλακτικός και πράος άνθρωπος ο Αδόλφος. Καμιά σχέση με το πως τον παρουσιάζουν...




"Ο εθνικοσοσιαλισμός, προάγει το έθνος, όπως και το λάος, με την αντίστοιχη βάση στο κοινωνικό κράτος, όπως ο σοσιαλισμός. Μια ιδεατή σοσιαλδημοκρατία με έμφαση στο έθνος. Τρία σε ένα, νοικοκυρεμένα."
"Έχεις δίκιο" μου λέει...

Η επιστροφή μας στη βάση των Ναζί βρίσκει εμένα να αναλογίζομαι αυτά που είδα κατά τη διάρκεια της βόλτας. Περάσαμε από ένα εγκαταλελειμένο εργοστάσιο, όπου εκεί κοντά πετούσαν προμήθειες τα γερμανικά αεροπλάνα που ερχόντανε από ένα παράλληλο σύμπαν. Είδα και Ζέπελλιν!!

Σειρά έχουν οι κομμουνιστές! Ο περιπτεράς δεν έχει καμία τύχη! Θα πάμε 80 άτομα και θα του γαμήσουμε τη φαλάκρα και θα του πάρουμε τις σοκολάτες από το περίπτερο και τα παγωτά και τις τσίχλες και τις κοκακόλες!!!!

Και κάπου εκεί συμβαίνει κάτι, που δε συμβαίνει κάθε μέρα... Χτυπάει το τηλέφωνο και είναι ο γαμίδης ο Άλεξ....
Με ξυπνάει και δε βλέπω τη συνέχεια...

Αυτός φταίει για το μεγαλύτερο cliff-hanger μετά το John Doe. Λοιδορήστε τον άφοβα. Αν υπάρξει σικουελ θα σας ενημερώσω.
Καληνύχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου