Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Κοινωνία των ηλιθίων

Πραματικά, παρ' ότι καυχιέμαι συνέχεια για το ανηλεές τρολλινγκ μου, όταν βρίσκομαι στη θέση του θύματος, και αρχίζουν να με τρολλάρουν, αδυνατεί ο γαμημένος ο εγκέφαλός μου να ανταπεξέλθει. Λες και βραχυκυκλώνει. Πέφτει σε κατάσταση hibernation και semi-shut-down. Καλά το δεύτερο δεν υπάρχει, αλλά έπρεπε κάπως να εκφράσω τη κατάσταση.


Δε παίζει όλα τα κωλόζωα να τα βλέπω όλα την ίδια περίοδο, και να τα ακούω, ο δυστυχής. Βασικά τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα πολλά ζώα σε μικρές περιόδους παρά ένα κάθε φορά. Όλα μαζί να ξεμπερδεύουμε και γρήγορα. Τουλάχιστον να έχουμε και αμιγώς ά-ζωες περιόδους. Άρχισα τις μαλακίες πάλι, αλλά δε πειράζει, σάμπως εγώ τα διαβάζω;


Πραγματικά πρέπει πάντα να υπάρχει ένας Λάζαρος στη παρέα να απαντάει με το γνωστό κυνισμό του, χρησιμοποιώντας τις φράσεις: "Εεεε, στα αρχίδια μου;;" "Ε, στα παπάρια μου ρε βλάκα!" "Πραγματικά, πιστεύεις ότι με νοιάζει;"


Σε κάποια φάση της νέας ζωής μου, που μετράει καμιά τριανταριά ημέρες εξελίχθηκε ένας διάλογος. Τον οποίο θα σας σερβίρω με μερικές τροποποιήσεις, έτσι για να γίνει πιο γαμάτος σαν ένα Citroen Xcara κωλοφτιαγμένο.


Γ: Γκόμενα, δήθεν παρτολάκι και με εμπειρίες που γεμίζουν τρεις τόμους, όσο και το έργο του Μαρξ.
Ε:Εγώ ρε, ποιος θες;


Γ: Α ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ. ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ.


Γ: Κάνω τα καλύτερα γαμήσια από κώλο.
Ε: Πάμε στα χωράφια που είναι λίγο παραπέρα, για να μου αποδείξεις και του λόγου το αληθές.
Γ: Δε μιλάει. (Παρεξηγημένο ύφος. Πιθανή ατάκα: ΠΩ ΤΟ ΓΑΜΩΚΑΦΡΟ, ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ  ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΕΙΝΑΙ.)
Ε: Τι γνώμη έχεις για το τελείωμα στα μούτρα; (Ερώτηση Παγίδα)
Γ: Τι λες ρε, αυτά είναι για τις παρτόοοοολεεεες. (ΠΑΓΙΔΑ ENABLED, TROLL ALARM ENABLED)


Εκεί βεβαιώθηκα ότι είχα πέσει θύμα ακατασχέτου τρόλλινγκ, και έπεσα σε status epileticus.
Το ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ  ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΕΙΝΑΙ το είπε προς το τέλος, αλλά δεν απάντησα καθώς είχα πέσει σε κόμα. Κοπέλα μου δε μπορείς να μας κάνεις τη δήθεν σεξουαλικά απελευθερωμένη στα μισά, ενώ τα άλλα μισά τα θεωρείς για τις πουτάνες. Αποφάσισε τι στον πούτσο είσαι τελικά. Πουτανάκι ή παρθένα μέχρι το γάμο; Α ΚΑΙ. ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΜΩΡΗ ΑΡΧΙΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΜΗΣΙΑ ΑΠΟ ΚΩΛΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ, ΑΜΑ ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ; ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΗ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ. ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΩ ΣΤΑ ΥΠ' ΟΨΗΝ ΜΟΥ ΑΝ ΓΙΝΩ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΣΟΝΤΑΣ; ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ. ΟΥΤΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΘΑ ΓΙΝΩ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΕΣΥ ΘΑ ΗΣΟΥΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ.


Αυτές οι γκόμενες είναι σα τους κάγκουρες. Που μιλάνε σα καθυστερημένοι.


-Πωωωω φίιιιιλεεε χθεεες γάμησαααα μίαααα στιιις τουαλέεεετεεες στοοοο Μάααατζικ.


Ναι. Είδες μια παρέα απο μουνάρες. Τους έκλεισες το μάτι και τους έκανες νόημα να έρθουν στις τουαλέτες. Σου κάναν κωλοδάχτυλο (Όλες Μαζί) και αφού περίμενες δυόμισυ ώρες στις τουαλέτες για να έρθει κάποια, έστω η πιο άσχημη, βαρέθηκες και βάρεσες μία. Έφυγες, πήγες σπίτι και αφού ένας Πακιστανός σου έκλεψε το κινητό με τη καλή τη Memory Card, που είχε τις τσόντες μέσα, άρχισες να κλαις, έπεσες σε κατάθλιψη, ήπιες δέκα κουτιά ασπιρίνη και δυστυχώς σε προλάβανε και σου κάναν πλύση στομάχου.


Μετά από αυτή τη παρένθεση συνεχίζω.


Είναι η δεύτερη φορά που μου τυχαίνει τέτοια περίπτωση.


ΔΗΘΕΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΕΣ ΕΙΣΤΕ ΚΩΛΩΖΩΑ. ΚΑΝΕΤΕ ΜΠΑΜ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑ ΜΕΤΡΑ ΠΩΣ Η ΜΟΝΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΤΟΛΑΣ ΦΙΛΗΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΚΟΒΩ, ΕΝΑ 10ΗΜΕΡΟ ΝΟΝ ΣΤΟΠ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΚΑΚΙΟΥ ΜΕ ΚΩΦΑΛΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΙΚΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΡΑΔΥΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΕΙΣΤΕ ΣΑΝ ΦΙΑΤ ΠΟΥΝΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΦΕΡΡΑΡΙ. ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΔΕ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΦΕΡΡΑΡΙ ΔΕ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ΜΠΑΛΟΤΣΕΣ. ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥΛΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ.


Βέβαια ο τελευταίος αφορισμός είναι άκυρος, γιατί υπάρχουν πολλοί μαλάκες άντρες. Άμα εγώ πω ότι έχω 100 πρώην και άλλες 100 που ήταν μια φορά κάτω από το φεγγαρόφωτο και δε θυμάμαι τα ονόματα τους, ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙ. Άμα πείτε εσείς το ίδιο και είναι μπροστά πολλοί μαλάκες θα αρχίσουν να συναγωνίζονται για να βγουν Άλφα Πίθηκες (βλέπε προηγούμενο άρθρο) μπας και τους κάτσετε. Τόση μαλακία και ηλιθιότητα στον κόσμο. Να αρχίζεις να κάνεις καραγκιοζιλίκια για να πηδήξεις. Και όχι απαραίτητα μια όμορφη. Τρύπα να' ναι και ότι να' ναι. Και δώστου οι 100 κάμψεις, και δώστου οι έλξεις στο μονόζυγο, και δώστου η επίδειξη δύναμης γενικώτερα, και δώστου οι 156.43 περιστροφές γύρω από τον εαυτό σου, ό,τι χρειάζεται για να χώσεις κάπου το πουλί σου. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ. ΔΩΣΤΕ ΑΞΙΑ ΣΕ ΗΛΙΘΙΕΣ ΠΑΤΣΟΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΘΕΕΣ ΓΙΑΤΙ ΒΡΕΘΗΚΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΗΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ. ΠΡΡΡΡΡΤ ΑΓΡΙΟΚΑΤΣΙΚΑ.


Και επειδή και οι μαλάκες και οι βλαμμένες βαράνε τιλτ στη κλίμακα βλακείας, να' τα τα ατυχήματα και η διαιώνιση του είδους των ηλιθίων.


Θλίβομαι για την ανθρωπότητα, θλίβομαι...




6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις στο κόμμεντ σου στο προφίλ μου αύριο ή αν δεν προλάβω μέσα στο Σ/Κ. Δεν είναι ότι βαριέμαι να σε διαβάσω ρε συ ψόφιε, αλλά δεν προλαβαίνω. Ή μάλλον, προλαβαίνω να σε διαβάσω αλλά δεν προλαβαίνω να μελετήσω εις βάθος τα ποστ σου, τα οποία δεν είναι χάχαμπούχα, θέλουν σκέψη. εις βάθος. Μέσα στο Σ/Κ θα γίνει και αυτό.

    Πόσο σε νιώθω με τις μπόγλες που το παίζουν απελευθερωμένες και αρπακώλες, αλλά τελικά πολύ κοκό και τηγανίτα τίποτα. Καπνός χωρίς φωτιά, τρόπος να τραβήξουν βλέμματα.

    ΥΓ: Λίγα λόγια για την Ηρακλάρα, μούργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω να πω τίποτα. Νιώθω ταπωμένος για το επόμενο μισό εκατομμύριο χρόνια. Αλλά πριν ταπωθώ οριστικά και πάψει να έχει τον παραμικρό λόγο ύπαρξης το ελεεινό κουφάρι μου, έχω να πω ότι αν εννοείς το ζωντανό νεκρό που χρωστούσε το ένα ευρώ στη γνωστή αποτυχημένη σειρά Ουκ αν Λάβοις παρά του Μη Έχοντος (ος και κοσμεί το αβατάριόν μου, βεβαίως βεβαίως) δε λέγεται Λάζαρος, αλλά Μένιππος. Πάρ'τα!
    Επειδή ακόμα δε νιώθω πλήρως ταπωμένος, θα πίστευε κανείς ότι πιο πολλές γυναίκες κάνουν πίπα παρά δίνουν κώλο. Εκτός βέβαια από τις ρεαλιστικές ταινίες που όλες κάνουν πίπα και όλες δίνουν κώλο.
    Και τώρα I rest my case and I rest in peace. Mothafuckas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε αυτό το σημείο να προσθέσω φίλε ασβέ οτι φταις εσύ, αν στο εν λόγω καργιολίδιο δεν απάντησες την ίδια τη στιγμή. Τι θα πει έπεσα σε κώμα; δεν είναι δικαιολογία αυτο! Οι γκόμενες είναι ότι είναι γιατί εμείς τις κάνουμε έτσι. Εμείς τους δίνουμε αξία και εμείς δεν τις βάζουμε στη θέση τους όταν πρέπει. Και όταν λέω εμείς φυσικά δεν εννοώ εμένα. Γιατί εγώ αν μου λεγε πρώτα γκόμενα οτι γαμιέται καλά απο τον κώλο, αλλά το τελείωμα στη μούρη είναι για παρτόλες, θα της έλεγα κατα λέξη: "Οκ κοπελιά το μπούλο τώρα, γιατί προφανώς χάνω το χρόνο μου μαζί σου και στατιστικά, έχω να απορρίψω 5-6 κοντοπούτανα σαν και εσένα πριν πέσω σε κάμια γκόμενα της προκοπής, οπότε δεν προλαβαίνω. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!"

    Πρέπει να μετανοήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θυμάμαι έναν γνωστό που είχα να τον δω 2 χρόνια και τον πετυχαίνω μαζί με κάτι κοινούς φίλους. Το πρώτο πράγμα που μου είπε είναι ότι γάμαει σαν τον Γκουσκούνη κι ότι την έχει 20 εκατοστά. Και του λέω: ''τόσο χάλια και σπάνια γαμάει ο Γκουσκούνης;''. Χαχαχαχα. Δεν μου ξαναμίλησε. Αυτόν τον άνθρωπο τον λέω χαζό. Οι φίλοι του τον λένε μορφή και αφελή. Πλέον λέω κι αυτούς χαζούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Alzas Δεν απάντησα γιατί... θα σου πω γιατί. Επί δύο ώρες με τρολλάρανε. Και πάνω που φεύγαμε και είπα να το βουλώσω και να βυθιστώ στις σκέψεις μου και σκεφτόμουν πως σε λίγο θα είμαι σπίτι μου και θα τελειώσει το μαρτύριο πετάει το κλισεδάκι. Ήταν καθαρό τρολλινγκ. Προσπάθησε να κερδίσει τη προσοχή μου με μια μαλακία που έχω ακούσει περισσότερες φορές από τις λέξεις καλημέρα και μαλάκας μαζί σε όλη μου τη ζωή. Και το κακό είναι ότι ο άλλος ο μαλακογιός τσίμπησε και έκανε ότι καραγκιοζιλίκια μπορείς να φανταστείς. Και ξέρω γω όλα αυτά γιατί; Για μια πίπα ΣΤΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Λέμε για τις γυναίκες τα μύρια όσο, αλλά άμα παρατηρήσεις πως φέρονται μερικοί εκπρόσωποι του δικού μας φίλου, σου έρχεται να τους δολοφονήσεις για να γονιμοποιήσεις μόνο σου όλα τα θυληκα του πλανήτη και να δημιουργηθεί μια νέα ράτσα ανθρώπου.

    Α και. Μετανοώ τιτανοτεράστιε Άλζα και ζητώ ταπεινά τη συγχώρεση της αυτού σου σοφίας.

    @Thomas Βασικά εννοώ ένα φίλο μου, που τον λένε Λάζαρο και συχνά πυκνά απαντάει έτσι.

    @Κάνθαρος Πραγματικά η ατάκα είναι για όσκαρ. Να φανταστώ ότι έστειλε και την αστυνομία σπίτι σου μετά απ' αυτό. Και ναι είναι χαζός και καλά κάνεις που δεν τον κάνεις παρέα γιατί η χαζομάρα είναι μεταδοτική.

    @Αντιρρησια Δε ξαναμιλαω για τον Ηρακλη. Φρεντς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ θα την ρώταγα την διαδικασία που ακολουθεί για να καθαρίσει το κωλάντερο της. Μια καλή κωλογαμιόλα ξέρει διάφορους τρόπους. Εκτός και αν της αρέσει να γλυστράει και σκατό και αίμα να γίνοντε ένα. Πιθανότατα να με σιχτιριζε.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή