Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Ψυχανάλυση Χιμπατζήδων.

Έχω καταστραφεί. Με έχουν καταστρέψει. Η κοινωνία, οι φίλοι μου, και όλοι οι υπόλοιποι προκαλούν μαζικές αυτοκτονίες στα εγκεφαλικά μου κύτταρα. Χειρότερα από 10,2352321 γύρους σφηνάκια και στο καπάκι μπουγάτσα με τυρί και κρέμα και κανέλα.

Το λοιπόν, σήμερα θα ψυχαναλύσουμε τους χιμπατζήδες, όπως σας προϊδεάζει και ο τίτλος. Όχι αυτούς της ζούγκλας, αλλά αυτούς της πόλης. Ανάμεσα τους και λαμόγια, όπως ο περιπτεράς (βλέπε προηγούμενο άρθρο), αλλά δε θα επεκταθώ κατά 'κει. Παρ' όλο που μου λένε ότι η θεωρία του Δαρβίνου δεν παίζει να ισχύει, η καθημερινότητά μου μού αποδεικνύει το αντίθετο. Ορδές προηγμένων χιμπατζήδων περνούν μπροστά από το επιβλητικό μου βλέμμα. Θα επιστρέψουμε σε αυτό σε λίγο.

Σε μια αστική κοινωνία, όπου στην πλειονότητα των περιπτώσεων ισχύει το αγνώστος-ενωπίω-αγνώστω προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι είμαστε οι πιο δυνατοί, σε μια πιο ελεύθερη απόδοση, ουρακοτάνγκοι για διάφορους λόγους τους οποίους θα εξηγήσω σε λίγο.



Χαρακτηριστικός ουρακοτάνγκος


Ένας λόγος είναι οι γκόμενες. Ναι εμείς οι πίθηκες κάνουμε σούζες με τη μηχανή, με κίνδυνο να αγκαρέψουμε την Άμεση Δράση και το ΕΚΑΒ να 'ρθουν για να μαζέψουν τη πάρτη μας με το κουταλάκι, για να εξασφαλίσουμε ένα πιπί να βάλουμε το λιλί μας. Κάποιοι υπανάπτυκτοι πίθηκες πάλι που είναι να απορείς πως κατέληξαν να ζουν σε ανθρώπινες κοινωνίες παν' και πλακώνουν το μπροστινό τους στο φανάρι, τον έτσι της γκόμενας που γουστάρουν, το πατέρα τους, το μπακάλη τους, το πρωκτολόγο τους και την 2 χρονη ανηψιά τους για να "ψαρώσουν" τα γκομενάκια και να τους κάτσουν. Και το κακό είναι πως αυτές που θα ψαρώσουν θα έχουν τον ίδιο υπανάπτυκτο εγκέφαλο, και θα συνεχίσει να υπάρχει αυτό το είδος του ανθρωποειδούς-χιμπατζή. Άλλοι πάλι επιδεικνύουν τους κοιλιακούς και τις ακροβατικές ικανότητες. Τους πρώτους σας δέρνω, γιατί με έμαθε τα κόλπα ο Άλεξ και τους δεύτερους σας γράφω εκεί όπου δεν πιάνει ούτε ανεξίτηλη μελάνη. Άλλοι που είναι πιο έξυπνοι κοιτάνε στα μάτια τους άλλους με ένα ουδέτερο προς εχθρικό βλέμμα και όποιος κοιτάξει πρώτος αλλού, έχασε τη πρωτοκαθεδρία στην αγέλη. Αυτό κάνω εγώ. Αυτό δε το κάνουμε στις γκόμενες. Τέλος. Είναι σχετικά ακίνδυνο, γιατί ούτε στην άσφαλτο ρισκάρω τη ζωή μου και σου δίνω να καταλάβεις πως το γκομενάκι που έχω βγάλει για λουκουμάδες και εσύ κοιτάς και σκέφτεσαι "Τι μουνάρα είναι αυτή που κυκλοφορεί ο φλώρος;" δε πρόκειται να το δεις στα δύο μέτρα από εσένα, ούτε στον ύπνο σου. Βγήκα A-male και κρατάω για πάρτη μου το καλό κομμάτι και εσύ παίρνεις τα τρία μου. Όταν δεν είναι για τα θύλεα, τότε η τακτική "αρχηγός μπαμπουίνος" χρησιμοποιείται για να γίνεις αποδέκτης περισσοτέρου σεβασμού από τους άλλους πίθηκες, μόνο προσοχή μη πέσεις σε πιο αρχηγό μπαμπουίνο και παίξετε μπουνιές. Ή άμα θες παίζετε, ποιος είμαι εγώ για να κρίνω;

Πιστεύετε ότι έχω άδικο; Ψοφίστε και ακούστε με. Ή μάλλον διαβάστε με. Μπορεί να ήσασταν με την κοπέλα/αρραβωνιαστικιά/σύζυγό/γκόμενα που ψωνίσατε από κωλόμπαρο/ σας και να είδατε τον πρώην της. Θα σας έριξε ένα "δολοφονικό" βλέμμα και κατά πάσα πιθανότητα, εσείς ανταποδώσατε. Κυριαρχία του αρσενικού και εξασφάλιση του πιπιού για το λιλί και αυτό. Φυσικά κι αν δεν ανταποδίδατε, ο πρώην πάλι τα τρία σας θα έπερνε, αλλά αυτό γιατί δε το σκεφτήκατε, παρά ανταποδώσατε ενστικτωδώς. ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ η λέξη κλειδί. "Πάρ' τον πούλο σκυλομούρη γιατί θα σου κάνω τη μούρη κρέας" η φράση που θα ταίριαζε ταμάμ. Οι γυναίκες πάλι (αν με διαβάζει καμιά) αναρωτηθείτε. Έχει δει ο "έτσι σας/γκόμενός σας/αγόρι σας/μαλάκας που σέρνετε μαζί σας για αξεσουάρ" στο μαγαζί όπου πήγατε για φαί/πιοτί/παγωτό και δε ξέρω και γώ τι σκατά τι, μια πρώην του και ανταλλάξανε ένα τυπικό γεια. Στανταράκι πως αρχίσατε να του τρίβεστε, να τον δαγκώνετε/γρατσουνάτε/πιπιλάτε/πυροβολάτε. Ελάτε τώρα, μην το αρνείστε, το κάνετε κι εσείς. Σηματοδοτείται την περιοχή σας, όπως και τα σκυλιά που κατουράνε τους στύλους της ΔΕΗ. Καλλίστη φράση θα μπορούσε να είναι η εξής: "Κοίτα τα μούτρα σου στον καθρέφτη μωρή παντζούρω πριν τη πέσεις στο δικό μου. Τράβα μωρή φλόμπα παραπέρα μη σε τσουρομαδήσω. ΈΧΕΙΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ. ΔΙΩΞΟΥ" Το τελευταίο άμα το λέγατε, ίσως προκαλούσατε και κρίση αυτισμού, άσθματος, ανεύρυσμα στον εγκέφαλο, φύσημα στην καρδιά και πνευμονολογικό οίδημα στη φλόμπ... ε, άλλη κοπέλα.

Και ο μακρύς αυτός πρόλογος καταλήγει στο κυρίως θέμα. ΡΕ ΚΑΓΚΟΥΡΟΤΕΤΟΙΕ, ΚΩΛΟΖΩΟ. ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ, ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΕΒΗΚΕΣ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ Ο ΑΛΦΑΣ Ο ΠΙΘΗΚΑΣ; ΨΩΦΑ ΝΑ'ΟΥΜ. Κατ'αρχήν σε δέρνω. Ντάξ' δε λέω, σε ότι είναι καλός ο καθένας, αλλά ΤΟ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΡΚΟΥΡ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΠ-10 ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΛΦΑ ΠΙΘΗΚΑ (ΕΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ) ΠΑΡΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΧΑΖΕΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΕΣ, ΕΝΩ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΗΜΟΣ, ΧΑΖΟΣ, ΑΣΧΗΜΟΣ, ΧΑΖΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΜΙΑ. ΚΑΝΕΝΑ Α- FEMALE ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΕΚΑΤΗΣ ΕΒΔΟΜΗΣ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΕΝΩ ΤΑ ΑΛΦΑ ΦΙΜΕΙΛΣ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΒΑΝΤΖΩΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ. ΑΜΟΙΒΑΔΑ. ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ ΔΙΧΩΣ ΑΙ ΚΙΟΥ. ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΚΟΑΛΑ. ΓΥΜΝΟΣΑΛΙΑΓΚΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΝΤΑΟΥΝ.

Και αφού έβγαλα τα κόμπλεξ μου και αισθάνομαι καλύτερα, σας φιλώ σταυρωτά και καληνύχτα. Α, και γεια σου ρε Κατερίνα.. :D:D:D:D:D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου