Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Οκτωβριανά

Αυτό το κείμενο έχει γραφτεί σε greeklish, και ευελπιστώ πως θα μεταφραστεί σωστά από το All greek to me, για να τους κάνω και διαφήμιση. Και αυτό γιατί χάλασα το pc μου. A και παρεπιμπτόντως, οποιος ξέρει ας βοηθήσει. Κατέβασα το partition magic, και αφού έκανα διπλό κλικ, πέταξε μήνυμα ότι ο δίσκος έχει κάποια errors, και ότι μπορεί να τα διορθώσει.Πάτησα yes σε όλα, σε ένα πέταξε error και μετά από λίγο μπλε οθόνη. Η οθόνη φόρτωσης των παραθυριών (windowz) εμφανίζεται και αμέσως μετά γίνετε επανεκκίνηση. Windows 7 Ultimate έχω. Δε μπορώ να χρησιμοποιήσω τα recovery tools, εκτος από το command prompt. Έπαιξα λίγο με την εντολή bootrec.exe /FixMbr /Scan Ως κλπ, αλλα λέει ότι δε βρίσκει εγκατάσταση των windows. Και όταν πάω να κάνω φρέσκια εγκατάσταση, δεν εμφανίζει τον σκληρό εκτος από δυο partition, το ένα χωρητικότητας 1 giga που είχα κάνει εγώ πριν καιρό και το άλλο 100 megabyte. Ούτε τα δυο ntfs partitions, ούτε το ext3. Οποιος μπορεί ας βοηθήσει.


Aρα είμαι από live cd των backtrack 3. Με πολύ παλιό firefox, χωρίς ελληνικά, με inaccesability στο υλικό των αλλωνωνε partition με τη μουσική και τις ταινίες. Και έχω νεύρα. Και δεν έχω τίποτα να κάνω. Γί αυτό:


Το διήμερο 19- 20 κατέβηκα κέντρο. Πολύς κόσμος. Στις 19 πιο πολύς. Gsee, πάμε (που?), syrizaioi, antarsyaioi, ασφαλίτες και άλλοι. Πολύ κόσμο είδα στους παμίτες, όπου και έκατσα γιατί έχουν καλύτερη οργάνωση και δε θα έτρωγα πολύ ξύλο.


Eίμαι σπίτι 9 η ώρα και λέω να ετοιμαστώ για τη πορεία. Τι να φορέσω σκέφτομαι. Έχει κρύο το πρωί και θα ντυθώ καλά, αλλα επειδή είμαι μαλάκας δε θα λάβω υπόψιν μου το μεσημέρι. Δε πειράζει. Κατ' αρχήν. θά χει γκόμενες? θά χει. Να ντυθώ επαναστάτης? Ωραία ιδέα. Αλλα δεν έχω μπερέ, μουσια, μουστάκια, μαλλιά, τρίχες στο στήθος και σκισμένα σταράκια. Επίσης έκανα μπάνιο χθες, και μυρίζω ωραία. ’ρα δε θα ντυθώ επαναστάτης. Να ντυθώ καπιταλος?Δεν έχω κοστούμι η ακριβά ρούχα. ’σε που θα φάω ξύλο. Τι έχω άρα? Πέτσινο μπουφάν, τζιν, μαύρη μπλούζα, σπορτέξ παπούτσια για τρέξιμο και κασκολ πράσινο. ΕΎΡΗΚΑ, θα Ντυθώ ΑΣΦΑΛΊΤΗΣ. Γιατί για "μπαχαλος" να πάω μέσα στο πάμε θα έπρεπε να είμαι πολύ μαλάκας και έχω μια σπιρτάδα στο βλέμμα που με με κάνει όχι μαλακα. Βάζω λοιπόν τα ρούχα μου και ως άλλος Che Guevara, ως άλλος Μαλατέστα, ως άλλος Τσολάκογλου κατεβαίνω κάτω.




Εντάξει, λίγο ατυχες το παράδειγμα γιατί αυτός εκεί πίσω δε φοράει πέτσινο, αλλα εγώ φαινόμουν πολύ κακός με συνέπεια να είμαι πολύ όμορφος και να με κοιτάνε οι αστυνομικίνες. Κι αυτές καλές ήταν.Στα λεωφορεία γινότανε της πουταναρας από κόσμο, και σε κάποια φάση κάποιος έκραζε κάτι γκόμενες ότι βουτάνε πορτοφόλια. Κατεβήκανε και εγώ φτάνω αριστοτελους.


Αυτοί οι αριστεροί μπορεί να έχουν χαζή ιδεολογία, να είναι κολλημένοι εκατό χρονια πίσω, αλλα οι πούστηδες έχουν και γαμώ τα τραγούδια.



Τέλος πάντων έγινε μια πορεία αλλα εγώ στα μισά βαρέθηκα και πήγα για καφέ.


Σήμερα είπα να πάω με τα πόδια μέχρι κάτω, όπου είχε λιγότερο κόσμο και πήγαμε αγκαζέ στο υπ μακεδονίας θράκης. Καθόμασταν βασικά, πάλι παίζανε τραγούδια, είπα να διαφωνήσω και με έναν στη περιφρούρηση, αλλα λέω από μέσα μου: "Καλά μαλάκας είσαι Ασβέ? θα φας ξύλο, ΒΟΎΛΩΝΕ." Και έτσι δε διαφώνησα. Ένα φαινόμενο αξιοπρόσεχτο είναι ο καπνός που φουμάρουν οι κκέδες. Old Holborn κίτρινος. ΌΛΟΙ ΌΜΩΣ. ΌΛΟΙ ΛΈΜΕ. ’ντε να έβλεπες και ένα δυο μέσα στα 10 χιλιάδες άτομα με συμβατικά εργοστασιακά τσιγάρα, αλλα όλοι οι υπόλοιποι φουμάρανε κίτρινο old holborn. Δε ξέρω γιατί. Πρέπει να ρωτήσω. ΈΝΑΣ ΠΟΎΣΤΗΣ ΓΙΑΤΊ ΔΕ Κ’ΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΑΜΩΤΗ ΜΟΥ? ΣΑΣ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝΕ ΤΣΑΜΠΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΌ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΎΜΒΑΣΗ ΚΚΕ- ΕΤΑΙΡΊΑΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ HOLBORN, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΤΈΛΝΟΥΝ ΠΙΟ Φθηνά? Πάρτε παπαστράτο. Πάρτε καρελια. ΓΙΑΤΊ HOLBORN ΓΑΜΏ ΤΗΝ ΠΟΥΤ’ΝΑ ΜΟΥ? ΓΙΑΤΊ ΚΊΤΡΙΝΟ? ΤΟ ΜΙΣΏ ΤΟ ΚΊΤΡΙΝΟ? ΕΊΝΑΙ Αθλιο ΧΡΏΜΑ. ΠΑΡΤΕ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΑΣΠΡΟ Η ΠΟΥΑ ΜΕ ΡΊΓΕΣ ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗΣ. ΤΟ ΜΙΣΏ ΤΟ ΚΊΤΡΙΝΟ, ΤΟ ΜΙΣΏ, ΤΟ ΜΙΣΏ. ΜΕ ΦΈΡΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΌ ΛΕΜΟΝΙΑ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΧΑΛΙΑ ΓΕΎΣΗ ΚΑΙ προκαλούν ΠΙΤΥΡΙΤΙΔΑ. Αλλα 'nta3'. Εγώ για να το παίξω καπιταλος, βγάζω το νεοαποκτηθέν άχρηστο σκουπίδι που αγόρασα, έναν zippo και αρχίζω να παίζω μέσα στους κκέδες. Φάνηκα τελείως ποζερι και πλούσιος και με κοιτούσαν με μισος, γιατί μπορεί να μην είχα λεφτά για καφέ, για ενα κουλούρι, αλλα είχα zippo, κι αυτό βλέπανε, όχι τα λεφτά για το κουλούρι που δεν έχω και το χάρηκα παρα πολύ. Δε σκέφτηκα να προσφέρω και φωτιά σε καμια γκόμενα, όχι ότι θα μου καθότανε, αλλα αν μη τι άλλο θα είχε πλακα. θα με κοιτούσε με τέτοιο μισος, με τέτοια απέχθεια που μπορεί και να έφτανα σε οργασμό, σε συνδυασμό με το κλικ- klak του zippo.


Και τώρα που το θυμήθηκα, είχε ωραίες γκόμενες. Και οι φοιτήτριες και οι μαθήτριες. Στις μαθήτριες μπορείς να βρείς καμια λιγάκι αδιάβαστη και να το παίξεις επαναστάτης και να σου κάτσει. Οι φοιτήτριες ξέρουν παραπάνω πράματα άμα σπουδάζουν τίποτα οικονομικά ξέρω γω η φιλοσοφία και δε μπορείς να μιλήσεις, μονο να ακούσεις και έτσι δε κεντρίζεις το ενδιαφέρον τους και δε σου κάθονται.




P.S.
Aκουσα ότι στην Αθηνα πέθανε ένας οικοδόμος. R.I.P. στον άνθρωπο και συλλυπητήρια στην οικογένεια του.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου